Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   



Kadang kadang aku pelik dengan sesetengah manusia. Sebab apa?

Sebab buta.


Aku paham rasa dia bila orang yang kita betul2 kita amik berat, buat bodoh buat bangang atau mungkin dia tak buat sebab memang dah dia bangang.



Kalau rasa kau perlukan dia waktu kau keseorangan, waktu kau kesunyian, baik kau ubah la sikap tu.


Well aku tak kata semua, tapi mmg macam ni la. Kau layan dia punya baik, tuptup dia tu TERjatuh hati pula kat kau end up tengok kau dah cpl ngan orang lain?



Aku mungkin taktahu apa rasa tu. Tapi aku mungkin paham macam mana kawan aku tu rasa.


Ahh aku pun takleh salahkan perempuan yg  cepat jatuh cinta sebab fitrah tuhan jadikan begitu.



Siapa aku? Dah la pendosa, nak kritik ciptaan-Nya pula.



Cuma aku harap, apa yg aku cuba sampaikan ni, engkorang faham la.




Macam mana rasa dia.




Tunggu kena batang hidung sendiri, jangan amek sejadah sujud punya lama tanya tuhan kenapa.






Peace.