Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Debu

Baik tak, jahat pun tak.

Aku langsung tak layak untuk menerima rasa ini, rasa mencintai orang kata.

Ya, aku langsung tak layak.

Sebab tu;

Bila aku sayang, orang tak nampak



Bila aku cinta, orang tak mahu



Bila aku rindu, orang taktahu



Bila aku nangis, orang biarkan



Bila aku gembira, orang tanya kenapa


Kenapa?


Sebab orang tak pernah tahu.

Boleh di klasifikasikan dengan perkataan "syok sendiri" juga.


Bercampur baur sebenarnya apa yang aku cuba sampaikan.


Kau mungkin taktahu, sebenarnya, sengsara kau ditinggalkan, sengsara lagi orang yang cuba mendapatkan perhatian kau.


Kecewa kau yang difikir tiada peluang, kecewa lagi orang yg benar2 mahu peluang kedua.


Resah kau kerana dia tidak kelihatan, resah lagi orang yang tak dpt melihat kau gembira



Pilu kerana penantian kau sia sia, pilu lagi orang yang menantikan kau utk melihat mereka.



Semua ingat benda ni senang, sebenarnya susah.



Jika susah kenapa hubungan terjalin?


Bosan
Tidak gembira
Tiada peneman


Alasan diberi.



Ya mungkin mereka lupa yang di gelar itu wanita


Hati perempuan terikat benang bersimpul simpul.




Kompleks tak tersebut




Masih ketawa walau kabut





Sebab dia wanita; Lemah tapi tabah



Ikhlas juga satu definisi yg takdapat diungkap melalui perkataan.


Kalau betul kau ikhlas, jangan kau merungut apabila kau rasa tak dihargai.


Belajarlah.



Aku ni, layak di klasifikasikan sebagai debu.



Ada macam takda



Boleh di hembus kemana-mana



Namun, aku masih manusia.



Bukan aku suka maruah aku di pijak



Tapi aku relakan di pijak kerana satu situasi yang aku sendiri tak dapat terangkan




Mungkin kerana aku ikhlas menyayangi.




Engkau, jangan tanya kenapa selepas ini aku hilang.



Assalammualaikum