Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Hakikatnya

Aku tak pernah harap apa yang orang lain ada, aku pun ada.



Aku tak pernah impi, apa yang orang lain mampu miliki, aku pun mampu jua.


Aku sebenarnya, dah lama tak rasa sesedih ni.

Saat hati di pukul dengan perasaan sedih yang melampau-lampau, sehinggakan setiap masa aku akan menangis.


Aku tak pernah marah dengan pena cerita tuhan, cuma kadang kala aku tertanya, kenapa aku?


Adakah pendosa besar seperti aku tak layak untuk rasa mahu sedikit rasa bahagia?

Allah, bersyukur aku punya keluarga yang penyayang, tapi aku tak mahu menyusahkan hati mereka dengan melihat keadaan aku begini.

Air mata yang berjurai tatkala tiada siapa yg memandang, hati yang sedih di tutup dengan wajah yang ceria.

Mengapa di temukan orang yang salah? Walhal apa yg aku perlukan pembimbing untuk membimbing aku ke jalan-Mu.



Ahh aku tak layak untuk menyoal


Hakikatnya oh Penciptaku, hambamu sunyi. Perlukan bimbingan dan hidayah darimu. Janganlah ingatkan aku akan dosa-dosa laluku.