Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Menjadi perempuan.

Agaknya, menjadi perempuan memang begitu.
Selalu ditinggal beribu batu
Sering di tipu bertalu-talu
Sanggup telan perit hempedu
Mampu bertahan sampai kematu
Senyum di wajah, dihati siapa yang tahu?

Agaknya, menjadi perempuan memang begitu.
Sayang terlebih
Rindu sentiasa bertasbih
Cinta yang tak akan pernah habis.

Agaknya, kenapa aku merasa semua ini?

Agaknya, bila aku boleh sedarkan diri?

Agaknya, bila aku boleh terima kenyataan?

Agaknya kenapa semua ini terjadi?

Agaknya, kenapa tuhan ciptakan perempuan seperti aku?

Agaknya, bila semua keperitan ini akan habis?

Mungkin,

Agaknya, sekarang bukan masa aku bahagia.

Agaknya, sekarang bukan masa aku bercinta.

Agaknya, sekarang bukan masa aku buka hati aku untuk insan bergelar lelaki.

Tapi,

Agaknya, mungkin sudah tiba masanya untuk dekatkan diri dengan Illahi

Saat jatuh, jari sendiri yang mengesat air mata. Hati yang memujuk diri sendiri. Tiada siapa bantu. Aku percaya, kekuatanku, bermula daripadaNya. Amin Ya Rabbala'lamin.