Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Dia

Dia yang sentiasa menjadi lelaki kegemaran aku.

Yang mampu mengukirkan senyuman di bibir aku, saat aku terluka, saat aku kecewa

Dia lelaki yang membimbing aku.

Dia lelaki yang menjadi kegemaran mama dan nenek.

Dia yang sentiasa ada di hati aku.

Dia yang aku cinta, aku rindu, dan aku kasihi.

Dia yang yang berada bersama aku, di saat aku berada di atas, mahupun aku berada di bawah.

Dia yang sanggup bersusah payah, demi untuk melihat aku.

Dia yang manja.

Dia yang manis senyumannya.

Dia yang kelakar perwatakkannya.

Dia yang aku harap menjadi Imam aku, bapa kepada anak-anak ku, datuk kepada cucu kami.

Dia yang tahu kelemahan dan kekuatan aku.

Dia yang menerima aku seadanya.

Dia ajar aku erti kesusahan.

Dia yang romantik.

Dia yang tegas.

Dia yang pandai memujuk.

Tapi,

Aku yang tak hargai.

Aku yang kecewakannya

Aku yang kuat cemburu.

Aku yang suka cari pasal.

Aku yang terlalu inginkan perhatiannya.

Aku yang terlalu ego.

Aku yang timbulkan masalah.

Aku cuma harap dia dapat maafkan aku.

Aku taknak dia pergi.

Aku terlalu mencintainya.

Aku terlalu inginkannya.

Aku terlalu sayangkannya.

Aku terlalu rindukannya.

Aku amat perlukan dia.

Dia sumber kekuatan aku.

Dia masa depan aku.

Dia, Razali Rahman b. Ramlan.

Apa yang kita hadapi, apa yang pernah kita buat, apa yang kita janji, semuanya ...............

Hidup lah dengan bahagia. meski saya ada, mahupun ada.

Cuma ingatlah satu benda, saya takkan pernah berhenti mencintai, tiada yang kurang, tetap penuh no limited service and no coverage data.

I love you so much. I'm sorry. I hope, we could be like before.