Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


1 tahun 1 bulan 2 hari

Assalammualaikum. Setelah lama tak bersua. Tiba-tiba kembali pula.

Alhamdullilah, pelajaran aku okay, dah nak hujung-2 sem dah pun, and tinggal 1 sem sahaja lagi. Then selamat tinggal UiTM Jengka.

1 tahun 1 bulan 2 hari bukannya apa. Cuma tarikh harini, sudah cukup 1 tahun 1  bulan 2 hari aku bersama dia.

Dia.

Dekat nak sebulan tak jumpa sebab aku terlalu sibuk dengan hal U, akhirnya dapat jugak balik minggu ni. And jumpa.

Tapi everythings seems not quite right, aku tarik muka lepas baca bbm dia, and I know its my fault.

Aku sendiri tak dapat terima kenyataan. Ya. Kerana perkara sebesar kuman, kesannya sangat mendalam

Untuk orang yang sensitiviti-nya tahap agung macam aku.

Bayangkan masa tu terbuang, sebab gaduh.

Balik rumah pun dengan air mata.

Even though abi tak baca ni, saya nak cakap saya selalu sayangkan awak. Walaupun terkadang kita terpaksa berjauhan, nothing changed. My love for you still remain the same.

I just hate this situation. Where I can't control my emotion. Pernah terfikir kenapa saya over-protective? Sebab saya takut kehilangan awak.

Walaupun beribu kali awak ulang 'awak terlalu memikirkan perkara yang takkan pernah berlaku'

Saya tetap takut. Ye, mngkin saya kongkong awak secara tak nyata.

Saya minta maaf.

Tapi saya taknak kehilangan orang yang mampu buat saya berdiri semula.

Saya tak pernah jumpa lelaki yang mampu tawan hati nenek saya. Sampai suruh saya bernikah cepat. Tak pernah.

Terima kasih untuk hadiah tu. Saya suka sangat.

Maafkan saya untuk salah silap saya selama ini. Saya tetap tunggu awak, harini, esok dan selamanya sentiasa mencintai awak Razali Rahman b. Ramlan