Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


2013

Esok mengjangkau sudah tahun yang dinanti, tahun yang baru, dan meninggalkan tahun yang lama.

Everything will change. Manusia akan menanamkan azam baru, ada yang habis belajar, ada yang akan berkahwin, ada yang akan bekerja, ada yang akan bermadu. Eh? Taktak

So ye, yang jadi isu adalah umur. Umur makin meningkat. Ye dok?

Macam la tuan punya blog ni, iaitu saya.  Umur dah takde "teen" "teen" dah, sekarang depa dok "ty" "ty".

TU-WEN-TI

Itu melayu je, yang english-nya twenty. 20.

Ya, aku akan mengjangkau 20 tahun. Tidak tahulah apa yang bakal aku dan remaja lain akan hadapi. Tapi insyaAllah, semuanya akan berjalan dengan lancar.

Bagi sesiapa yang grad sama dengan saya pada tahun 2013, kita sama-2 berdoa tiada apa akan menghalang, dan semuanya akan baik-2 sahaja.

Batch OM julai 2011, marilah kita grad dengan jayanya pada tahun ini, tahun 2013.

Bagi mereka yang grad tahun 2014, kami ucapkan selamat juga :)

Jadi apa azam kawan-kawan ni?

Nak lebih kaya? Lebih madu?

Aku semakin merapu tentang madu bila Ben Ashaari blogger terkenal selalu sebut pasal madu. Hikhik

Apa-apa pun saya nak share sedikit harapan bagi tahun akan datang ini.

Harapan dengan impian Nurfarahain Haziqah bt. Ariff Rihani, disertakan dengan keredhaan Illahi, insyaAllah ;


  • Harapan kesihatan mama dan semua keluarga baik-baik sahaja
  • Grad dengan jayanya!
  • Duit simpanan aku dan abi semakin meningkat untuk majlis kami
  • Tolonglah, untuk satu sem je ada yang 3.5 ke atas. 
  • Berat badan akan berkurangan
  • Tidak ada putus pertalian
  • Dan berharap, kawan-kawan lama masih ingat dekat saya
Bercakap pasal kawan lama, aku pernah sekali new year di Sunway Pyramid, kecik dan amir. Boleh tahan meriah la kat sana. Mana diaorng eh. Sombong dengan aku sekarang.

Takpelah, asalkan mereka bahagia.

Selamat datang 2013, Assalammualaikum 2012.

Tanamkan kenangan, buang yang keruh ambil yang jernih, Assalammualaikum :)