Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Senyumku terukir,

Bibir kadang kala tersenyum kerana gembira, kadang kala juga kerana untuk menyembunyikan luka.

Tapi di sini, senyumku terukir kerana hadirnya dia.

Tidak aku harap lebih, tapi cukup kerana adanya dia.

Allah, keluarga, dan dia.

Cintaku takkan mati untuk mereka bertiga.

Dia selalu ada ketika aku memerlukan.

Ketika aku keseorangan.

Temanku untuk bergurau senda.

Kasihku untuk aku cinta.

Rinduku untuk aku belai.

Telah kuberikan segalanya untuk dia.

Tidak dapat dibayangkan jika hilangnya dia.

Pada mulanya aku tidak berapa sayang akan insan ini, tapi kini, dialah insan yang aku cintai.

Merinduinya hanyalah kemampuanku, mencintainya hanyalah kelebihanku.

Aku bukan yang terbaik untuknya, namun aku tak pernah berhenti mencurahkan kasih sayang kepadanya.

Insan ini yang aku mahu untuk bimbing aku, sehingga Jannah, insyaAllah.

Menangis adalah perkara biasa ketika bercinta.

Walaupun aku banyak menangis demi insan ini, tidak pernah kurang sedikit pun rasa cinta aku terhadapnya.

Tidak pernah hilang pun rasa rindu aku terhadapnya.

Tidak pernah hilang rasa kasih aku untuk membelainya.

Abi, teruskanlah berlari. Kalau lelah, toleh la kebelakang. Kita sentiasa ada untuk awak. Walau airmata kita tak terbendung, senyum kita tetap terukir.

Untuk abi. Kita sayang abi :*

No matter what stands between us, I'll be sitting here, each day and just loving you. :)