Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


InsyaAllah

ABI, mengertikah apa erti rindu?

Kita tak dapat describe betapa rindunya kita dekat awak. Kita tak dapat adaptasikan rasa di hati menjadi satu perkataan supaya awak faham. Kita hanya boleh tulis, betapa rindunya kita dekat awak.

Kita dengan awak dah jauh kan? Awak ada berapa hari je lagi, untuk pulang ke Johor Bharu. Sedangkan, kita dekat Jengka.

Kita mintak maaf, kalau kita tak dapat balik PJ, untuk hantar awak ke JB minggu ni. Kita nak sangat, tapi ada je benda menghalang. Kita nak sangat-4 balik :(

Abi tengah sakit, lately pun macam takde mood dengan kita. Tapi kita faham. Kita tak marah pun.

Abi, kita nak abi tau, setiap kali kita teringat kat abi, air mata kita jatuh.

Iyeee, tak tipuu. Bedahlah dada ni kalau tak cayeee. Heee, kita tak tau kenapa kita menangis b.

Jujur kita kata, kita tengah menulis semua ni pun kita tengah menangis.

Kita taktahan sebak, sebab abi dengan kita jauh.

Kenapa kenapa kenapa ?! *nangis guling-2 hentak kaki*

Haha, abi, I hold on onto every of your promises. Please don’t disappoint me.

Orang kata “untuk mengetahui sama ada insan yang kita sayangi tu adalah yang terbaik atau tak,
lihat ketika kita bersamanya..adakah kita menjadi semakin baik atau tak?”

I am not what I am like before, that’s why I don’t want you to leave me abi.

I hope you understand, how much you mean to me.

How much I need you.

How much you make me happy.

How much you make me missed you.

How much I care about you.

And how much this relationship means to me.


Abi, insyaAllah. I want us to be together, until Jannah. Amin

Dear Fiance, I love you :*