Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


HAI ;)

Bila kita diam, maknanya kita takde banyak benda nak cerita kan?

Tapi bila aku diam, aku menyimpan banyak benda yang tak boleh dicerita.

YE, pengalaman boleh dikongsi tapi bukan semua. Kan?

Esok study week akan bermula, dan start 15 haribulan final exam akan start. Preparation? 0%.

Bukan aku tak mahu belajar di Jengka, tapi makin duduk sini makin aku tak boleh focus doh -.-

So better aku study kat rumah je.

Semenjak aku hilang ni. Takde apa yang baru.

Cuma kehadiran si Dia.

Hmm, entahlah. :)

Saya taknak berkata banyak, kerana saya taknak melukakan hati orang lain.

Kerana kasih untuk lock adalah lebih. ;)

Mungkin aku tak boleh lagi update blog macam dulu, kerana dulu aku selalu ada idea untuk menaip. Kini dah makin tua, haha, susah nak type banyak-2. Tak perlu risau, ada masa aku update.

Yang singgah blog ni, doakanla kejayaan aku untuk final exam nanti ya. Taknak repeat paper for next sem dah. Till then, if i've got something to say, I'll write like before. Assalamualaikum :)