Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Final Exam :(

Assalamualaikum, sudah lama tak update.

As for you alls know, I'm ongoing my final exam right now.




Paper BEL260 dah habis jawab, Alhamdullilah boleh la jugak.

Paper CTU151 pulak, sangat sangat sangat sangat men-stress-kan aku, sangat-2 stress. Tak tipu! Walaupun agama je, tapi memang susah. Kalau tak takkan ada repeaters kan ?
Sem ni aku bnyak membaca, thanks kepada CTU151, anda buat saya banyak membaca sem ini.

Lepas jawab paper ctu151 semalam aku berniat nak tngk carry mark business and typing aku. Dan aku menyesal sangat-2.
Sangat-2 menyesal.

Sebab carrymark semua low. Ehm, salah aku gak, aku rasa aku main-2 sem ni, tapi takdelah main-2 sangat. Hmm.

Aku dapat rasakan pointer aku jatuh, so harapan nak dekan tu memang tipis :'(

Arghh! Sangat tension, serious sangat tension.

Sesiapa yang singgah, tadah kan tangan dan berdoa "Semoga farah menghadapi semuanya dengan tenang, Amin"

Aku taknak taknak taknak taknak taknak repeat!!!

Oh, disini aku nak share gambar sem ni sikit











:)

OKAY DONE, BYE ALL :)