Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


13/2/2012- Monday

Every Monday is monday blues. And like usual aku akan bangun lambat pergi kelas.

8-10 and 10-12 KELAS PALING BORING. BEL (inter Eng) Pastu boleh plak class cancel pagi tadi, dah sampai kelas baru nak cakap.


Aku tahu for so long I didn't update my blog, its not because I'm busy actually, but I have no new updates.

Seperti biasa, aku cuma rindu mama. Kalau boleh aku bawa Jengka ni ke Kuala Lumpur, dah lama aku bawak. Kalau boleh la.

Haihh. Cuma aku tak mampu.

Niat di hati nak belajar ni makin lama makin bantut sebenarnya. Semakin hilang semangat.

Faktor keluarga, faktor kewangan, bermacam-macam lagi.

Hmmm, kalau boleh dibentangkan satu dunia apa yang aku rasa.

I just want a normal life as a student; no family problems, no health problems, and no, hmmm, nothing.