Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


You're so lucky Dena Bahrin :)

Assalamualaikum, sorry lama tak update. I've no time and papa selalu settlekan lambat bil broadband. Takkan nak update blog pakai blackberry, tak syiok.

Okay, back to the topic, who is DENA BAHRIN? Her full name is Nur Dianah binti Kamarul Bahrin, aku tak kenal dia dan dia tak kenal aku :)

Tapi kenapa aku bercakap tentang dia?

Dia berusia 19 tahun, dan dia sudah bertunang? Woah, kenapa aku excited gila? Sebab dia sungguh bertuah.

Teramat bertuah, kalau boleh aku nak jadi seperti dia. Kalau boleh?

Readers mesti confused, takpe. Dah agak, sebab aku cerita pun tergantung. Readers bolehlah tengok video ni, aku sendiri mengalirkan airmata



So, untuk Dena, saya doakan awak bahagia. Awak sangat bertuah awak tahu? Siapa yang taknak jadi macam awak kan? Apa-2 pun, best of luck dunia akhirat :)

Assalamualaikum