Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Rutin harian

Kenapa kalau dah terputus hubungan, namun kita masih teringatkan 'dia' lagi?

Aku tau, soalan tu agak geli bunyinya, tapi itulah yang terjadi pada aku sekarang ini. Aku cuba buang dengan ego ini tapi 'dia' tetap bermain dan berlegar di kepala otak aku ini. Walhal, aku dah habis kena benci dah dengan 'dia'. Kawan 'dia' lagi lah entah apa lah yang dikutuk nya aku ni.

Datang, blah.
datang, blah.

Dalam bebanyak lah kan, 'dia' ni paling susah nak lupa weh.
Oh aku terjiwang ni, penyakit ni wei.
Tapi semua berhak berjiwang bukan?
dalam keras-keras orang mesti ada perasaan sayang-sayang ni.

dah tu apa lu kecah dekat belog lu weh?

Eh pergi mampus aku lah, yang kau pergi baca buat apa? B*****g!

Benda ni memang lumrah agaknya. Kau buat orang, kau mesti ingat dia lama punya, susah nak lupa lah senang cerita. Bukan aku buat orang cuma ianya sangat complicated.

Sebenarnya, aku yang buat ianya menjadi complicated.

Ya, aku rindu kau GEMOKKU! Aku tak boleh dah nak ego lama-lama. Boleh meletup.

Kalau kau cakap aku pancing.
Cakaplah.

Kalau kau cakap aku kencing,
Kau cakaplah.

Aku tau apa yang aku rasa.

Kalau kau baca, aku haraplah, inilah isi hati aku, tak tahu dah nak luah dekat siapa; AKU RINDU KAU GEMOK!!! Sangat-sangat!

Adios!

p/s: kepada pembaca, INI SERIUS JIWANG DOHH!!! AUW!!! kepada FRHHZQH, ini untuk awak tau awak. hehehe



Tiap malam, tiap hari, tiada benda lain yang ku tatapi selain ini. Walau macam mana sial punya line broadband, di Jengka, di rumah, pasti, ini yang aku tatapi dulu.

Macam-macam. Ish ish