Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Mulut lu, macam sial

Tak perlu nak kutuk sangat orang yang bertudung ni brotha.

Yes, aku mengaku bukan semua yang bertudung tu baik, tapi takyah laa cakap lebih-2 doh.

Kawan kau tu bertudung kot, takkan kau tak terasa? Kalau aku kat tempat dia pun aku terasa wei?

Aku yang tak bertudung ni pun dah terasa pedas dia.


Jahat mana perempuan itu, itu urusan dia dengan Allah. Kau jangan sibuk campur. Sekurang-kurangnya, dia menutup aurat. Kau?