Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Kisah Terkandas di Lanchang

Sini aku nak share tentang kisah aku terkandas di Lanchang? (OMG, kisah? HAHA)

Gini, semalam aku punya bas dari Jengka ke KL 11.30 pagi.

So aku makan dulu kat bandar Jengka sementara nak tunggu bas.

Then bila bas dah gerak memang biasa kerja aku dalam tu NGOROK! Tidur berdengkur air liur meleleh memang kerja aku dalam bas. Hehhe

So, time aku tidur telinga aku tersumbat (pekikan lagu), so aku tak dengar bunyi "pom!!!" yang kawan aku sibuk perkatakan.

Sebenarnya tu bunyi tayar meletup.

2 jam wei stuck kat situ!

Stuck dalam bas tu. Keling yang patut tukar tayar plak boleh terlepas pandang bas yang besar gedabak kat tepi highway tu -_______________-"

Sadis betul hidup kau india.

So pukul 2 lebih tu aku patut dah cium bau KUALA LUMPUR WEIIIIII.

Tapi pukul 2 lebih tu aku still stuck kat situ.

Aku sampai KL pukul 5 lebih. So dekat nak 5 jam aku duduk dalam bas.

Yes, aku rasa nak muntah sebab tak makan tengahari, breakfast je, turun KL aku pening dengan bau dia pulak.

But at least I'm home right now. So Alhamdullilah :)

I wanna share some photos :)








Having fun with my Omies :)