Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Ikut suka aku

Berdiam diri itu yang terbaik. Tiada siapa tahu.

Kalau dicerita kata meminta simpati

Dulu pernah aku impi untuk menjadi pelumba lari (walau badan aku bukan badan olahragawati)

Aku berlumba bukan untuk menang, tapi untuk capai apa yang aku mahu

Dulu aku tak kisah, apa halangan aku rempuh sampai satu saat aku berhenti berlumba,

Aku berhenti mengejar apa yang aku impikan

Tapi disebabkan sesuatu, aku kembali berlumba

Mengejar sesuatu yang aku tau tidak mungkin dengan senang aku perolehi.

Niat dihati memang ingin mendapatkan kembali apa yang aku hilang

Tapi aku tahu, semua tu takde guna

Bermimpi bila kita bahagia adalah sesuatu perkara normal bagi semua manusia, tapi untuk memiliki kebahagiaan tu, orang yang bernasib baik sahaja yang mampu.

Tapi golongan seperti aku, teramatlah mustahil.

Sekali lagi, aku bukan pelumba lari yang hebat, tapi aku tetap akan berlumba mengejar apa yang aku mahu.

Walaupun benda itu adalah sesuatu yang tidak pasti