Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Takut

Aku sebenarnya takut untuk aku pulang ke Jengka.

Aku takut papa tak jaga mama.

First sem pun terbengkalai mama aku dia biarkan, inikan sekarang.

Macam manalah aku nak hidup dengan RM2000 untuk 6 bulan.

*duit belanja mama, yuran, belanja U, makan, keperluan harian.

Kenapa mama tak bagi aku teruskan kerja je.

Dengan hidup macam ni, memang takde semangat aku nak belajar.

Aku tahu sebab apa mama suruh aku terus belajar, tapi aku tak mampu tengok family aku dengan keadaan macam ni.

Aku tak mampu tengok adik dengan mama aku tak makan.

Aku tak mampu tengok mama aku buat kuih semata-mata nak tanggung keluarga.

Aku benar-benar tak mampu.

Aku masih belum mampu memperbetulkan semuanya. :(