Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Takde niat,

Aku takde niat nak kurang ajar.

Aku takde niat nak lupakan kau.

Aku masih anak kau. Kan?

Aku bukan tak mahu jenguk kau sebelum aku masuk U, tapi aku rasa janggal untuk berjumpa dengan kau.

Kau kena faham. Teramat-2 awkward laa senang kata.

Walaupun kau insan yang bergelar ketua keluarga,

Aku masih rasa janggal untuk pergi ke rumah kau, untuk jenguk dan untuk berborak dengan kau.

Aku minta maaf dari hujung rambut sehingga hujung kaki kerana aku tak berjumpa dengan kau sewaktu aku cuti sem, aku kerja. Aku tiada masa,

Kau juga begitu kan?

Maafkan kakak, papa ♥