Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Ragam aku.

Agak sensitif untuk dibicarakan soal hati ni actually.

Aku sekarang buntu mencari jalan untuk menenangkan hati aku, sebab sekarang keadaan aku tersangatlah serabut.

Aku nampak biasa, tetapi mereka tak rasa apa yang aku rasa. Serious aku rasa tak tenteram.

Aku perlukan sesorang yang betul-2 boleh jaga aku. Aku perlukan dia, aku tak kira siapa dia.

Aku bukan manusia yang suka dipijak, dan aku juga manusia biasa.

Aku masih punya perasaan, aku masih punya hati.

Aku masih punya jiwa seorang perempuan.

Aku menangis bila hati aku sakit dan dilukai.

Aku kecewa bila impian aku musnah.

Tapi mereka lebih suka lihat aku begini.

Dari aku ukir senyuman aku seikhlas hati.

Ye, aku hipokrit. Tapi tidak salah, kerana semakin dalam luka aku, semakin lebar senyuman yang aku ukir.

Terlalu banyak benda yang aku fikir, sehingga benda ini memakan diri.

Aku cuba jadi yang terbaik, tapi aku tak dapat. Manusia masih tidak boleh menghargai aku.

Aku tidak mintak dipuja, aku tidak mintak dibelai dan dikasihi, cukuplaa manusia boleh menjaga hati aku sebagaimana aku menjaga hati manusia.

Cukupla manusia boleh lihat pengorbanan aku, selama mana aku hidup.

Itu sahaja.

Sesiapa yang mahu sakit? Tiada siapakan?

Begitu juga aku, aku tidak mahu sakit.

Berapa lama lagi perlu aku tahan? Aku boleh meletup kalau lama-lama macam ni.