Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Hello Jengka :]

Malam tadi aku lepak dengan Fard sampai pukul 1 pagi. Pergh memang aku saja buat-2 lupa yang aku bertolak ke Jengka harini. Haha

Aku bangun pukul 5 lebih kot cause paman nak bertolak pukul 6.30 pagi.

So dalam perjalanan aku pulang ke Jengka, memang aku kroh kroh jelaa.

Tidur sepanjang jalan, lepastu stop dekat D'Paya Serai, Bentong, untuk makan, then sambung tidur :D

Haha, like seriously man aku ingat time aku datang ni aku dapat bilik bawah, rupa-rupanya, dapat macam sem lepas. Tingkat atas sekali -.-

Memang 'syok' aa, angkut semua barang ke bilik en, dengan bag sebesar alam sebanyak kutu tu. -.-

Haha, seriously semput.

Tapinasib baik mama ada, tolong pack kan :D

Mama tolong susunkan barang kita. Ngeee :D

Dari sem lepas memang mama tolong, kahkah. Anak manja? Suka hati ler :P

K, disini aku nak inform jugak. facebook aku yang ni

https://www.facebook.com/frhhzqh orang block sebab cerita kawan aku kena hack and dia pergi sex talk dengan aku.

So aku printcreen apa yang dia cakap dengan aku, and post kat wall aku, dan si hacker tu pergi report, SO AKU TAKLEH POST APA-2 SEKARANG NI -.-

So korang boleh laa add FB aku lagi satu k :)

https://www.facebook.com/profile.php?id=100003122668816


Kalau ada masa aku update lagi k? Bye