Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Siapa aku?

Perlu ke sorok relationship status itu?

Haha, tak kisah apa laa bro. Fikir sendiri laa kawan jenis apa kau. Fikir sendiri kau ni sebenarnya layan aku sebagai apa.

Aku tak kisah pasal relationship kau, tapi kau tak perlu hipokrit. Hahaha, aku tak makan laa dengan lakonan kau weh.

Serious cakap, aku tak makan langsung. Aku nampak bodoh, aku nampak boleh dipijak, tapi aku perasan, apa setiap benda yang kau buat dekat aku. Jangan ingat aku tak nampak, dari gelagat korang aku dah nampak.

Aku buat-2 tak nampak je. *sumpah Demi Allah

Aku bukan bodoh. Tu je. Takpelah, go on laa babe. At least kau happy.

Aku tak kisah doh, cuma fikir je apa aku rasa, kalau kau ditempat aku. Macam ni kau buat 'bestfriend' yang konon kau sayang tu? Bhahahaha, tergelak aku baca birthday wish kau. Dahlahh.

Teruskan je. Selagi boleh.

Jangan text aku dah semua, tolong. Jangan buat aku makin benci dengan kau. Status 'benci' di facebook tu kau tak terasa ke? Pelik betul.

Argh teruskan jelah.

Tak salah aku tak percayakan kau kan, jangan umpan aku dengan airmata kau. Tak guna, buat dosa je.

TERIMAKASIH UNTUK NAMA AKU DIBLOG KAU, TAPI AKU STILL TAK PERCAYAKAN KAU. MAAF :) Sayang kau gila babi weh :'( Serious cakap, tapi entah. Aku tak boleh follow permainan ini. Hati aku rabak. Sorry -.-