Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


ABC pain

Sakit kan bila ABC. Well, aku and adik aku bergilir, kalau aku dulu, then dia, kalau dia dulu then aku. Tapi this month aku tak datang. Memang mendatangkan pelik cause as soon as adik aku kena, aku mesti kena, tapi tak.

K takpe, then tadi aku datang kerja awal, and Ms suruh buat sushi riceball. So aku pun buat, then time dekat-2 nak habis buat tu aku rasa lain macam sangat. Serious kata doh, pergi dapur aku dah memang dapat rasa yang aku pe'od(bahasa mama aku pakai).

Aku tanya semua service haram jadah sekor pun takde pad. Si Irah lagi laa, dair jauh aku tanya dia kata 'ada, ada'. Last-2 dia bawak keluar pen. Machekini.

Haha, aku dah laa takde pitih sangat, hmm, so aku berjalan ke Guardian dekat atas Giant nuh semata-2 nak beli pad. Then aku pakai then aku restkan diri dekat tangga(port rokok) biasa aku, rokok. Then senggugut menyerang. Sumpah rasa macam kena cucuk je perut ni. Nak buat kerja tak senang semua.

Pastu Ms aku cakap nak balik, balik laa, cause dia cukup staff. Haha, celaka menghalau. So aku masuk kerja pukul 12 then punch pukul 2 lebih, 2 jam je kerja, takpe, siapa mau bagi RM10 satu hari dekat aku pun. Haha.

Pastu aku tidur dekat outlet, bungkus diri aku dengan cardigan aku, then dengar lagu. Sumpah lena gila babi, then pantat eyfa datang pulak dengan keadaan diri dia yang baru pas accident tu. Dah laa pakai seluar pendek, mintak terajang aku je. Haha.

Pastu aku ajak dia rokok, then mama aku ambik aku. Aku balik tadi sumpah cakap aku nak basuh baju semua, sebab first day ABC en, so 'bocor', tapi nak tau apa aku buat? Aku tidur, sampai Maghrib. Haram jadah betul. Aku bangun pun sebab kawan mama datang. Mama aku, adik aku pun sama join aku tidur tadi. Serious kami semua terlentang je.

Aku pun tak sangka aku tidur lama sampai cenggitu sekali -.-

Then sekarang aku takleh tidur, dengan tengok cerita Raya Tak Jadi yang kureng best.

Haihh, dengan MU kalah lagi, cibai betul laa.

Dengan bibir kering berdarah lagi, argh! Siod.

And sekarang aku takleh tidur, taktau pasai paa. Dengan rokok tinggal sikit. Haih. Bersabar jelah.

Aku tak sabar ni nak gaji. Haha, hujung bulan ni yawwwwww :)

Nak tahu tak apa aku nak buat dengan gaji aku?

Hahaha, ada lagi yang aku belum fikir tu -..- Tapi at the moment, those four thing are the main :)

Kbai peeps :)