Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Takpe :)

Kalau kau nak tahu, aku tak baca sampai habis pun text kau starting kau cakap 'hati kau dah ada dekat orang lain'.

Aku terus delete. Aku reply 'cukup buat you happy dah'. Kan?

Aku taktahu aku nak cakap apa sekarang, sebab aku tengah buat math, kau tetiba cakap macam tu.

Tapi takpe, aku kan kuat (ceh). Takdelah kuat mana, tapi insyaAllah, aku boleh terima yang sememangnya aku bukan untuk kau dan kau bukan untuk aku.

Mungkin sekarang masa yang tepat (dari dulu lagi aku dok cakap benda sama) untuk aku betul-2 hapuskan kau. Kan?

Haihh, ya Allah. Kalau betul laa apa yang Engkau bagi dekat aku ni pengajaran untuk aku di masa sekarang dan masa akan datang, aku terima. Walaupun hati aku dah serabak-rabaknya.

Aku bukan siapa untuk menentukan ketentuan Engkau ya Allah, cuma aku boleh berharap yang terbaik, walaupun menyakitkan untuk aku terima.

Dahdahlaa, kalau kau tengah baca benda ni, kau pergilah dekat dia, tinggalkan aku sendiri.