Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Kalau boleh,

Kalau boleh, aku nak lelaki yang menyayangi aku seadanya. Bukan sebab ASET yang aku ada.

Aku nak lelaki yang boleh bimbing aku ke jalan yang benar. Sebab dosa aku dah terlalu banyak disebabkan lelaki (bukan ZINA k, jangan salah faham)

Tapi banyak lagi.

Serious, aku just nak lelaki macam tu.

Bila tengok orang lain happy dengan couple diaorang, aku pun nak. Tapi, aku tak ada. Desperate ke aku ni? Mungkin, tapi aku takdelah desperate mana.

Dahlah yang lama datang, tapi taik-2 ayam.

Siapa yang kenal aku, mungkin tahu apa yang aku cuba maksudkan yang lama tu.

Weh, dahlahhh. Jangan bagi hati aku rabak lagi bolehkan? Pedih sial.

Ahhhhhhhhhhh, aku taknak sesiapa datang. Aku taknak sesiapa. Please? Aku taknak sesiapa kacau aku buat masa ni. Please? Bolehkan?

K farah, yang kau perasan sangat banyak kacau kau pehal? K tak perasan dah.

Ah, babi babi lah semua! Takleh pakai. Aku bercakap tentang siapa? Hell yeah, LELAKI. TAPI BUKAN SEMUA :)

Aku sebenarnya penat ni, penat nak layan semua ni, aku memang tak layan, tapi entah. Weh, sumpah entah! Jangan marah aku jikalau korang terpaksa baca entri yang sebegini pelik. Memang aku tengah tension -.-