Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Cuti sem :)

Hello peeps :) Harini last paper saya.

Alhamdullilah boleh buat gak laa. Hehe, takdelah boleh buat sangat, boleh buat laa. Haha, enough of the boleh buat.

Aku ingat aku balik hari sabtu, rupanya aku balik hari ni. Hehe, mama ambik awal tadi. Lepas exam math aku terus call mama, tanya mama dekat mana, dia kata dia nak masuk UiTM dah. Hehe, betapa gumbiranyaaa hatiku :D

Hehe, then aku happy memang happy tapi takut kena marah pun ada, sebab barang tak semua dah pack. Haha. Naik mama ke bilik aku, memang kena marah :'/

Wuuu, aku memang tak pandai packing barang, plus tka biasa duk asrama kan? Hmm, first year aku dekat asrama ni, memang ada kejutan budaya bhai :D

Tak dapat rokok tak dapat apa. Wuu, sedih. Bangun tidur, kelas rehat, belajar, online, tidur. Haha.

Bandar pun takde apa ;'/

K-2, lepas mama marah dia kemaskan balik barang aku. Hehehe, then bawak turun barang, pejabat UPK plak tutup cause solat jumaat. Aku just kirim dekat orang je, then kami bergerak ke KL.

Haha. Lepas tu aku singgah RNR Bentong, makan mcd.

Kalau nak tahu, barang dekat bilik aku ni, masih bertimbun. Dan aku taktahu nak kemas dari mana. Sesiapaa boleh tolong? :D