Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Bila orang kelasifikasikan aku sebagai orang yang kejam,



AKU TERIMA


Sebab aku memang wanita kejam. Aku mengaku.

Status aku in a relationship dengan orang lain, tapi bila orang tanya aku ada bf ke tak, aku cakap tak. kenapa? Sebab aku tak cinta orang yang aku couple dan aku couple dengan dia sebab aku kesian tengok dia yang dah tunggu aku hampir setahun.

Dan hati aku tak pernah mencintai orang lain selain Lock. Ahhh, bodohkan?

Aku tahu, persetankan..

Aku memang bodoh. Fullstop, in meanwhile, i will try to forget him ASAP.

Entahlah, bila dia datang, aku happy doh. Korang tak happy tengok aku happy ke? :/

KFINE, ORANG YANG KEJAM TAK LAYAK RASA HAPPY