Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Bergoncang.

Hati aku bagai dipanah halilintar sekarang ni. Aku tak berapa nak faham, apa keadaan aku sekarang ni.

Keadaan itu, tak membawa apa-2 erti bagi aku. Apa yang aku buat, semua serba tak kena. Aku pun tak faham. Aku cuba faham semua, tapi aku rasa aku tak dapat jadi yang terbaik untuk semua.

Dan keadaan ini, buat aku jatuh. Dan susah untuk aku bangkit. Susah sangat.

Aku takde siapa selain Allah, family dan kawan aku.

Aku hanya ada mereka.

Aku juga cuba jadi yang terbaik untuk mereka, tapi aku gagal.

Aku cuba berkorban untuk mereka, tapi aku sendiri sakit. Aku sakit sangat sekarang ni. Aku tak mampu berfikir dengan betul.

Aku cuba jalani hidup seperti yang lain, tetapi di sebalik senyuman yang aku ukir, tiada siapa tahu apa yang aku rasa melain Illahi.

Baik buruk aku, aku masih manusia seperti semua. Kenapa susah sangat orang nak jaga hati aku? Kenapa suka sangat tengok aku sakit?

Satu kebahagiaankah melihat aku sakit?

Aku tak dapat nak bluetooth rasa sakit aku rasa ni, kalau aku dapat, aku dah bluetooth dekat satu dunia, biar diaorng rasa apa aku rasa TAPI AKU TAK DAPAT.

Walauapapun, aku tetap pendam rasa ni. Biar aku share story dekat semua cerita aku mesti berlapik.

Bila menghadap Illahi je aku takkan berlapik, sebab Dia tahu apa yang aku rasa. Aiseh.

Aku agak tertekan dengan keadaan ni.

Ahhh, apa pun. Aku ingin meminta maaf, kepada family, rakan baikku : Aira, dan semua.

Aku tak dapat jadi yang terbaik untuk semua. Maafkan aku.