Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Wehbadigul!

Hai, nama saya Farah. Saya tahu semua tahu. Saya berumur, #err, yang spesifik tak pasti, tapi yang tak spesifik, saya berumur 18 tahun :)


Dekat sini saya nak nak cakap yang saya rindu seseorang :) Seorang sahabat kemungkinan :) Muhammad Yusri B. Zulkornain nama diberi. Kenal? #adaakukisah? :)

K, siapa dia ni? Dia ni cinta pertama saya nok :) Gatal eh? Haha, takpelah. Sekali sekala en en en ? :D

Hihi, kenapa rindu? Entah laaa.

Weh, aku takleh lupakan kau ni Lock. Aku dah cuba, bila aku ingat balik pasal kita, aku still takleh buang perasaan ni. Kenapa? Aku pun taktahu. Ingatkan, aku pernah cakap en?

'Walauapapun, selagi hati aku tak terbuka untuk orang lain, selagi tu aku akan terus cinta dan rindu kau'

Yes, memang silap aku sebab aku terlalu mengharap. Huwaaa, kau nak tahu tak? Apa yang keluar dari mulut aku yang menyakitkan hati kau, semuanya aku tak sengaja. Aku taknak sakitkan hati kau pun. Kenapa aku nak sakitkan hari orang yang aku sayang. Kankankan?

Tu semua di luar kawalan aku. I'm sorry

Mesti kauorang fikir kenapa aku merepek dekat perkara yang 2 tahun lebih sudah berlalu kan? Yeap, benda ni dah dua tahun berlalu, tapi still fresh dalam diri aku.

Aku nak kau doh. Please?

Aku rindu kau doh. Kau rindu aku tak? Aku tahu tak. Hmm, susahlah macam ni.

Aku tak lepaskan kau betul-2 :')

Lock, kalau kau nak tahukan, bila aku rindu kau, aku akan dengar lagu With Me by Sum 41 yang kau pernah dedicate untuk aku. Aku rasa dari dulu sampai sekarang tiap-2 hari aku dengar. Hihi :')

And and, kalau kau type nama penuh aku dekat Google, tapi bahagian Image kan, kau akan jumpa gambar kita.

And kau tahu, aku still bukak myspace aku sebab aku nak ushar picture kita time kita couple lock :') Sebab pendrive lama aku dah terkena virus, takleh bukak. Lock, serious rindu kau sangat.

Boleh aku mintak tolong tak? Doakan aku. Doakan aku supaya lupakan kau, dan dekatkan diri aku dengan Yang Esa. Tolong tau. Aku tahu aku bukan jenis perempuan yang kau cari dah.

Busuk sudah. Takpe :')

Doa kau tu yang penting. Take care. Aku nak cakap ILOVEYOU, dan aku nak kau cakap balik. Boleh? Hmm :')