Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Selemat Kembali Ramadhan ♥

Selamat kembali Ramadhan. Sorry kawan-2 lama tak update FB :)

Busy lepas balik kem dengan koko lagi time puasa ni. Haih penat. Aku nak cerita pasal kem, but tunggu lepas aku dapat gambar k? Then aku akan cerita dari A sampai Z. Back to the story. Hihi

Harini aku sahur KFC. Ahakz, mana aku dapat KFC pepagi buta pukul 4 tuh. Haha, aku kirim dekat roommate aku ler, dia kata nak pergi pekan, hihi. Aku kirim pukul 4 lebih sebab ingat nak makan malam tuh. Tut tu aku tertidur sampai sahur, 4 petang sampai 4 pagi ;D Gempak kan? Haha, aku macam orang mati dah, mama call tak perasan, .heart. call tak perasan, scandalicious call tak perasan. Ada ke? HAHA, memang TIDUR MATI aku time tu.

Then aku terpaksa makan Chicken Chop + Cheezy Wedges sejuk :'( Takpe, makan je. Lepas makan confirm ah kena rokok. Hihi, dah 3 hari puasa rokok dekat kem. Aiseh!

Haha, and then aku kelas macam biasa harini. Pepagi buta tu dah lapar dah, nasib dapat tahan *semangat first day puasa

Hihi, time sahur tadi call mama semua. Dia pun tak bangun lagi. Haha, KL kan lambat. Hihi, lepas tu kelas math tadi PENING! Chapter baru, Installment Purchase. Haiyaaaaaaa. Hihi, lepas kawad aku terus pergi pasar.

Banyak makanan dah habis, niat di hati nak makan nasi minyak dengan daging. Pi ler mintak. Last-2 dapat tahu benda alah tu paru :'(
#AKU JENIS MEMILIH DALAM BAB MAKANAN, DAN AKU TAK MAKAN PARU, HATI, LIMPA BENDA ALAH SEANGKATAN DENGANNYA

Hihi, so aku call mama

Aku : Ma (sambil berjalan balik kompleks dan menangis)

Mama : Kenapa ni?

Aku : Kakak buka puasa lauk paru

Mama : Lahh, dah tu macam mana? Kenapa beli?

Aku : Tak perasan

Mama : Mama takleh tolong sayang, mana tau sedap ke. Try makan k?


Waaa, memang aku takleh makan. Aku terus pergi dewan makan. Hihi. Sedihnya berbuka tanpa mama :'(