Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Mula teraddicted dengan lagu Korea,

K, aku bukanlah teraddicted SANGAT! Tapi aku suka. Suka tak bermaksud aku fanatik gila babi. Just suka :)

Haha, antara lagu yang aku selalu dengar


  • Ss501 - LOVE YA
  • Superjunior - No Other
  • SNSD - Gee

Haha, ada lagi tapi aku taktahu tajuk laaa. Penyanyi pun taktahu apakan tajuk lagu dia :(

Haha, so aku decide nak letak dekat blog ni lagu korea. Tapi sayang laaaa nak buang lagu rayaaa ni. Semangat tau. Tapi aku nak letak lagu korea gak.

Ahh serabut. Aku rasa nak tibai je roommate sekarang ni. Sebab dia yang ajar aku dengar lagu koreaaa ni wehhhhhhhhhh -.-

Hihi, takpelah, at the moment being aku letak lagu korea di blog aku. Sorry kalau siapa bw lagu tak dapat stop. Gratisan muzik maaa :D