Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Migrain -.-

K, harini hari kedua bulan datang dekat aku. So aku tak puasa. Aku tengah makan roti canai, tadi beli dekat pakcik DM. Sodap pulak mak aii roti telur dia. #menyesal beli satu :P

K, balik kepada tajuk. Tadi aku tengah elok-2 berladang (farmville) tetiba aku sakit kepala yang teramat. Benda tu secara tiba-2.






Haa, macam gambar dekat atas tu aku jadi weh. Pastu aku terus mandi. Dan dan dalam bilik air pulak dah aku muntah. Muntah hijau + hitam pulak tu. Mesti geli dengar, kalau korang tengok muntah aku pun mesti kauorang nak muntah jugak #aku yang tengah makan ni pun nak termuntah -.-

Argh! Aku sakit sangat ni, aku kalau dah sakit macam ni mulalah. Aku mulalah nak merengek bagai. Mama please help me? :'(