Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Khas untuk yang mengfollow dan yang menjadi follower ;)

Terkadang aku terfikir, sama ada followers aku dan yang lain-2 ni cuma reti mengfollow sahaja atau follow sambil update cerita-2 orang yang mereka follow. #Psst, faham tak?

Haha, aku bukan nak tuduh semua, tapi entahlah, terkadang aku just tertanya. Haha, hey, niat di hati bukan nak kutuk tau. Kauorang seallu tak update cerita orang yang kauorang follow? Walaupun pada tajuk cerita tu dah bagi kauorang bosan tahap karma. Haha. Kauorang update tak tak tak?

Aku tanya ni sayang-2 ku sekalian. Haha.

Aku jujur eh, entri di blog aku TAK SEHEBAT DENGAN FOLLOWER DAN ORANG YANG AKU FOLLOW. Serious cakap. Hihi, kalau aku boring dan kebetulan time tu aku free, aku akan upadte. Hihi, tapi 2-3 cerita jelah. #Jujur ni.

Hihi, nanti aku update lagi, dalam kelas ;D