Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


I'm not strong enough

I'm not strong enough to face all of this. Things that I can't even control with humanity power.

Korang faham tak? Aku taktahu kenapa aku perlu rasa macam ni. Aku taktahu kenapa aku perlu layan perasaan semua ni :'(

Aku memang childish. Aku tak nafikan, tapi itu memang aku. Aku nak buat macam mana.

AKU NAMPAK GANAS. *Aku memang ganas

AKU TERKADANG BERSOSIAL JUGA *Tak pasti sebenarnya

AKU PEROKOK *Tegar

Tapi AKU PEREMPUAN! Hati aku lembut, aku sensitif. Aku bukan lelakilah sial!

Kalau orang perli aku akan cepat terasa. Kalau orang kutuk aku tak kisah sebab aku terkadang kutuk orang jugak.

Tapi aku bukan lelakilah! Aku tak kuat nak hadap kutukan dan perlian korang semua. Aku makan dalam doh. Sakit tau? Korang tahu tak sakit? Sakit sial.

Aku memang takleh go on tanpa kawan, tapi apesal aku perlu go on kalau kawan semua macam kauorang? HA?

K, jujur aku tujukan semua ni dekat classmates aku. TAPI BUKAN SEMUA.



K, sumpah bukan semua. Setengah sahaja, setengah pula memang tiada kena mengena. Maybe ada classmates aku yang akan baca benda ni, kalau terasa tu jangan terasa sangat sebab maybe bukan kau, kalau yang tak terasa tu jangan nak buat deng sangat sebab memang KAU!

Aku dah penat doh nak pura-2. Aku takut tak tahan, BBOOOOMM! SEMUA AKU LEPAS, DARI MENCARUT KE NAMA BAPAK KAU, KE NAMA MAK KAU, LASTLY KE NAMA KAU. Haihh

Benda ni takde kaitan dengan classmates aku yang baik dan sopan and yang tak gaul dengan aku. Aku rasa kau boleh fikir siapa kan? Tapi jangan sangka jawapan kau tepat. TANYA DULU