Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Waktu dulu,

Dulu, aku ada bf, nama dia Azal. Hihi, dia bajet hot. HAHA, dia fikir dengan rupa yang dia ada dia boleh pasang 7-8 scandal belakang aku. Haha, last-last kantoi jugak.

Scandal dia Aina beritahu. Wah wah wah, kau fikir aku apa. Yang heran, gua tak nangis beb, sebab gua ada LOCK. Dia teman aku, dia ubat rindu di hati, ECECECECE.

Haha, aku kenal dia dah berapa lama dah kot. Entah, 6 bulan lebih kot. Aku break dengan Azal Poyo tu time birthday mama, 15.05.2009, dan aku couple dengan si Lock ni 19.5.2009. Wah wah, senang je kau terima dia kan farah?

*Sebab time tu aku sedar, yang aku dah start sukakan dia.

Ceh malu. Haha, sampai sekarang aku ingat apa dia kata, dan pukul berapa dia mintak couple dengan aku :P

Dia : So my dear princess, can i be ur prince? And it's 6.41pm dan time tu aku tengah jogging :D

Haha, boleh dikatakan semput gaklah. Haha, yang palik lawaknya, dia pun tak percaya yang aku dah jadi milik dia time tu.

#kenapa aku resah time nak tulis entry ni. haihh

Back to the story, aku couple dengan dia setahun lebih je :)

Jumpa pun kekadang sebab dia duduk jauh kan, kesin dia tautau :)

Hihi, entahlah. Sebab aku tulis entry ni sebab aku tengah rindu dia sekarang. Kenapa aku rindu dia, dia tak rindu aku pun. #Gua punya suka lah. Kecah lebih luu

Serious doh, untung siapa yang jadi gf dia sekarang. Dapat orang yang macam dia. Biarpun bertahun dah berlalu, kenangan aku still 'fresh' bersama dia. Hihi, taknak lupakan. Bak kata samsons, kenagan terindah :D Haha

Haha, dulu time aku nak dia balik, dia taknak aku. Dulu memang aku tak faham apa-2. And now aku faham, dan aku dah boleh terima kenyataan. Kalau dulu time aku rindu dia, aku rasa sakit, tapi sekarang time aku rindu dia, aku tak sakit, cuma menangis :)

Hihi, Sepah Maharaja lawak kata "Barang lepas jangan dikenang". Minta maaf, terkadang saya terkenang pulak :P

Aku, kalau boleh, nak orang yang macam dia. Walaupun aku tahu aku takkan dapat orang yang macam dia.

Tadi aku terbaca status seseorang yang berada di friendlist FB aku :

#kalau kita betul-betul sayangkan seseorang, lepaskan dia pergi , jangan kau halang dia , andai sudah tersurat dia milik kau , suatu masa nanti dia pasti balik pada kau walau sehebat manapun pengganti yang dia jumpa dan andai kau sayangkan sesuatu benda itu , jangan kau genggam dia terlampau kuat , bimbang ianya pecah didalam genggaman kau sendiri

Ouch, benda ni yang buat aku kuat sebenarnya. Hihi, apa-2 pun, aku tak harap kau kembali*berharap sebenarnya, I just want the best for you, and your future :)

Assalamualaikum Lock, :')