Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Cerita rakan sebilik,

Sunyi sepi je aku lately. Takde post mencarut, takdse post jiwang, takde takde.

Bukan apa, aku busy doh. Busy dengan assignment, hafazan dan ko :'(

Dan mungkin entry aku akan jadi sikit dan sedikit. Maksud aku tak panjang lah. Tapi aku akan cuba update storymory aku selagi aku ada masa k bloggers.

K, aku nak cerita pasal roommate aku kali ni.

Satu bilik ada 4 orang penghuni :) Antaranya hamba yang menghuni itu adalah aku, koya, wani dan moon (bukan nama sebenar). HAHA

K, roommate aku semua baik-2 :) Aku sorang yang merokok dalam bilik tu. Tapi aku beritahu lah, sebab malas nak tipu and sorok-2 kan.

Diaorng terimalah. Kalau kauorang nak tahu, aku rapat dengan wani, moon pulak rapat dengan koya.

Okay, koya dengan moon ni orang Pahang, meanwhile aku dengan wani orang KL. So cara pemikiran tak kampung *ouch! macam diorang :)

Serious cakap, kalau cakap pasal lelaki, cerita nak gempak je, padahal cerita keling je pun 'dia msg aku', 'dia call aku', 'aku tak bagi dia main futsal'.

Kalau dengar diaorng bercerita, masing-2 nak tunjuk hebat pasal LELAKI. Der, kau ingat aku heran ke dol?

Haha, kauorang boleh fikir sendiri kan? Macam mana kita sebagai orang KL *bukan nak bangga dibandingkan dengan orang kampung.

Aku tak suka CARA dia bercerita sebenarnya. SUMPAH OVER. Sebab tu aku takleh masuk, sebab bila turn aku nak bukak mulut dia buat deng. Ce kalau dia yang bercerita, mak aii, sanggup tunggu aku habis buat kerja suruh aku dengar.

Cek nak habaq ni, jadi perempuan tu biaq elok sikit noo. Kau bertudung, lepas tu bila bercerita kau over, terjerit-2, pasal LELAKI je pun. Adeiiiiii!

Tak faham betul lah. Jaga sikit maruah orang bertudung yang lain. Jangan jadi kolot! Jangan jadi kampung! Bodoh