Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Beybie Aira Syahirah ♥

Hihi, siapa beybie aku ni? Yang bawah ni laa :










Kenapa nak buat post pasal dia? Err sukahatilah siod? HAHA, Actually, 21/8/2011 ni birthday mangkuk hayunn sorang ni :)

Kauorang nak aku cerita tak dia ni siapa? K ceritalah k? :)

Dia ni kawan aku since form 2 sebenarnya#aku taktahu dia sedar ke tak, haha

Tapi time form 2 tu aku tak rapat dengan dia. Just macam gitu-2 jek. Then naik form 3 baru rapat :) Dengan Eyfa sekali tak lupa :)

Dari form 3 sampai ke form 5 kami sama kelas. Aku tuition sama dengan dia, lepak sama dengan dia. Memang dia selalu ikut bontot aku aku selalu ikut bontot dia ah. Gitu :)

But now, aku sekarang berada di Pahang, dan dia masih di Petaling Jaya. Nak cari yang macam dia dekat sini memang takde weh. Kalau ada pun aku tak jumpa lagi kawan yang macam dia. Yang faham perangai aku, yang boleh terima aku sebagai sahabat SEADANYA. Susah nak dapat orang yang macam dia. Walaupun dia tahu perangai aku buruk, dia selalu nasihat aku.

Pendek ni memang ONE IN A MILLION!

Semoga dikurniakan iman yang sempurna, akhlak yang terpuji, pekerti yang mulia, umur yang bermanafaat, rezeki yang halal, ilmu yang berguna, jodoh yang membahagiakan dan hidup yang dirahmati di dunia dan akhirat.

ILOVEYOUPENDEK :)