Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


AKU TAK SUKA BILA

  • Aku tak suka bila markah quiz/test aku lagi rendah dari orang lain
  • Aku tak suka apa yang aku kata diperlekehkan orang lain
  • Aku tak suka orang perli aku
  • Aku tak suka berada di dalam keadaan yang serabut
  • Aku tak suka roommate yang macam sial
  • Aku tak suka cara Dayah cakap dengan aku :)
  • Aku tak suka berada dalam keadaan yang lapar (puasa)
  • Aku tak suka bila aku check purse aku, dalam tu takde duit
  • Aku tak suka sindirian dan perlian dari mulut orang yang macam sial
  • Aku tak suka cara anak Ghazali perli
  • Aku tak suka dipinggir dan dipulaukan
  • Aku tak suka bila ada assignment tertangguh
  • Aku tak suka bila aku MALAS
  • Aku tak suka keadaan di mana aku tak dapat rokok
  • Aku tak suka bila benda yang aku hajat, aku tak dapat
  • Aku tak suka bila aku nak bermanja, orang tu taknak
  • Aku tak suka menipu, tapi kadang aku TERPAKSA menipu
  • Aku tak suka membaca, aku lebih kepada pengiraan *sebab tu aku marah pasal quiz/test kalau orang lain lagi tinggi dari aku
  • Aku tak suka pengiraan yang memerlukan perahan otak yang melampau walaupun aku suka berkira
  • Aku tak suka digelar HOT. Sebab fakta aku tidak HOT
  • Aku tak suka bila orang tak dengar cakap aku
  • Aku tak suka bila kerja yang aku buat dari hasil titik peluh aku sendiri, di pandang rendah
  • Aku tak suka orang yang tak dapat terima perangai aku
  • Aku tak suka bila aku rindu dekat orang tu, orang tu tak rindu aku
  • Aku tak suka berada dalam keadaan yang sakit hati
  • Aku tak suka dengar orang marah *sebab aku akan marah nanti
  • Aku tak suka bila orang cari pasal
  • Aku tak suka bila tengah cakap dalam phone tetiba mati *mampus kau bagi alasan apa
  • Aku tak suka orang ingat dia lawa
  • Aku tak suka bila aku terpaksa tulis semua ni -.-