Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Aku boleh jadi gila sebab KAU tauuuu tak?








HAHAAAAAAA, nak tahu tak yang atas ni siapa? Mangkuk dekat atas ni komander aku. Aku MINAT dia ni weehhhhhhhhh :D Taktahu asal. Haha, memang minat gila Auw auw.


Semalam kami ada event buka puasa :) So lepas event semua kena berkumpul ambik attendance :D


Haha, then before this aku adalah chat dengan Cik Naim ni, haha. Tapi gitu-2 jek. And aku tau dia tak kenal aku. And, malam tu aku punya EXCITED sebab dia kenal aku weeeeeeehhhh!


HAHA, aku tanya 'Cik Naim, kenal tak siapa saya?'


Dia kata 'Apsal saya tak kenal, admin ko BPC kan? Budak-2 nakal semua saya kenal'


HAHAHAHAHAHA! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, geram lah aku denngan kau ni. Time aku chat dengan kau aku terjerit tergelak macam orang gila kau tahu. SEBAB AKU MINAT KAU GILAAAA! WEH, SUMPAH AKU DAH JADI GILA NI.


Kepada awek Cik Naim, minta maaf. Ampunampun, tapi gua sayang Cik Naim. Bluueeekkk! HAHA