Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


13 Ramadhan :) Alhamdullilah

Amin, harini hari ke13 umat Islam berpuasa kan? *Erk, kecuali saya :)

Aku just nak kongsi cerita di malam hari ni. Dah bosan-2 ni, daripada kusutkan kepala buat assignmnet, baik aku update blog :D

K, for sure aku tahu mesti ramai yang dah shopping kankan? Ada yang parents dia teman, ada beli dengan kawan.

Hihi, even kawan aku dekat UiTM ni pun shopping dekat sini dah beli baju raya.

Tapi kan..

Raya tahun ni aku tak beli baju pun :') Entahlah, sebab aku taknak beli ke, sebab mama aku tak belikan ke, aku pun taktahu.

Haritu mama ada tanya aku, samada nak ke baju raya tahun ni. Aduh, mestilah nak janganlah tanya. Tapi korang nak tahu aku jawab apa dekat mama aku 'Hmm, ikut mamalah.'

Baiknya aku. #perasan HIHIHIHIHIH

Hmm, then sampai sekarang aku tiada berita tentang baju raya. Actually baru terasa raya tahun ni tak meriah. Sebab apa kauorang nak tahu? Raya ke-4 aku dah kena balik sini balik :')

Korang semua still tengah syok-2 kopek ketupat, gurau senda dengan sedara aku dah dalam bus pulang ke Universiti. Actually memang bukan aku sorang, ramai lagi. Tapi der, blog gua kan ni? HAHA

Sedih? Of course la. Aku tengah tulis entry ni pun aku tengah menangis kalau korang nak tahu. *Sebab tetiba lagu sedih keluar (beribu sesalan)

Aku kalau boleh, bukan aku sorang, i bet semua orang dekat luar sana time raya nak spent time dengan family kan? Betul tak? Tepek dahi karang baik cakap betul :P

So walau aku nak ke taknak aku terpaksa gak jalani hidup macam ni. It's for my own future. Ni semua ayat aku petik dari orang yang bagi dekat aku. HAHA. Bila aku mengadu benda tu lah yang depa dok habaq dekat ceq.

Ai ai ai. Nak kata aku childish ke, hape ke, suka hati kau! Aku sayang family aku. YE AKU TAHU BUKAN AKU SORANG BANYAK LAGI. Tapi aku tak biasa dengan situasi ni wehhhh. Ada faham.

Haihh. Kenapa nangis meleleh niiiii :'(

Hmm, kalau korang nak tahu. Raya tahun ni, aku nak baju kurung moden :') Dan, nak berselendang ala-2 Hana Tajima :)





*Aku tak suka yang terlalu crowded dan terlalu berlabucci. Aku suka yang simple :)



*Hitam dan putih. SUKA :D



*berlabucci, tapi simple design (:



*waa, cantik kan?



Hihi, kalau berangan takpe kan kawan-2? :')