Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Tuhan bagi mulut bukan untuk kau sakitkan hati orang,

Betul kan? Mulut ni kalau sehari tak mengutuk, merungut tu memang bukan mulut manusialah tu. Tahap alim mana kau ni aku tahu mesti ada benda yang kau pernah cakap dan buat orang rasa tersinggung.

Muka kau tu pun kalau dah takleh pakai, at least jaga sikit mulut tu. Boleh kan? Jangan muka macam apa mulut pun macam apa. Dah busuk sangat kau tahu tak?

Kau jangan terbiasa dengan kegedikan kau tu. Bukan semua orang boleh terima. Kekadang bila kau bergurau pun macam sial kau tahu? Berpada-pada la dalam bergurau, boleh jadi gurauan tu mudah untuk diterima oleh semua tapi tak mustahil kan kalau gurauan tu sendiri boleh mengeruhkan tali persahabatan.

Kau ingat semua orang suka ke? Ha? Kau ingat semua orang suka dengan perangai kau tu? Tak semua orang suka weh? Pleaselah.

Kalau aku cakap sikit kau cakap 'so, ada aku kisah'

Kau kisah tak kisah aku peduli apa weh? Aku cakap dengan semua bukan dengan kau sorang. Dan benda yang keluar dari mulut busuk kau tu, buat orang lain endah tak endah dengan apa yang aku cakap. Kau nak bermusuh dengan aku, aku tak kisah. Tapi jangan biar aku bermusuh/ tali persahabatan aku keruh dengan yang lain. Faham tak sial ?

Aku ingat lagi time presentation PD. Kau suruh aku mulakan dulu. Dah aku mulakan, and aku berhenti dan aku nak cakap lagi satu point kau cakap 'okay stop k' *dengan suara kau yang macam makcik tu. Haihh

Lepas tu, **** sambung panjang lebar kau biar. Apa sialnya kau ni weh? Ha? Pergh, aku takut aku tak sabar je doh. Serious aku cakap, aku takut aku tak sabar then aku terlepas cakap and buat kau malu. Tu je. Pleaselah, aku merayu ni. Ubah, sebelum nama bapak kau aku petik jadi bahan. Bodoh