Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Sunyi,

Haha, aku terbaca status yang diupdate oleh Shahrul Kedink : "single itu sunyi, sunyi itu bosan"

Haha, kesian dia. Terkadangkan, aku tertanya-tanya, kenapa kadang-2 aku rasa sunyi sangat. Kenapakankan?

K jum kita jujurlah. Serious doh aku jealous tengok couple-2 yang lain. Memang mulut kata 'sweet', tapi hati rasa pedih kan? Bila tengok yang lain mesti teringat yang lama. Hihi, benda tu sudah terlalu lama untuk diungkit semula.

Terlalu lama, dah terkubur rasanya. Al Fatihah~

Entah, kekadang rasa nak hempas je phone tu kalau tak berbunyi. Haha, aku pun dah melalut, memanglah takkan berbunyi, siapa je nak text kau farah? Kau siapa diaorang nak text kau farah? Haha

Bodoh-2 je. Haha, penat membujang 2 tahun. 2 tahun ku menanti, tiada lagi yang hinggap dihati.

Nak buat macam mana? Hihi :)