Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Malam muda,

Hell yeah, semalam time aku online tetiba Azeem call. Cakap dia dengan Amir nak pergi rumah aku.

Haha, sampai pukul 3 lebih aku tunggu, baru muncul diaorang ni. Time aku nak ambik dekat bawah diaorng dah naik. Kita lepak tangga smoking ramai-2. Hahaha

MEMANG GILA! Then aku bawak motor dia then dia kata nak main lappy, aku bagi ler. Haha, aku gayut kejap. Pastu aku layan lah dua ekor beruk ni. Haha, sumpah dah lama tak menggila.

Kalau diaorng tidur rumah aku kan best ;D

Ni ada sikit picture bersama diarong ;D





















Bingai kan semua gambar ni. Haha, kitaorng guna FRIENDCAMEO punya application yang untuk videocall tu. Hahaha, kitaorng lepak sampai azan Subuh. Tu pun si Amir ni taknak balik. Haha, pukul 6 lebih baru diaorng balik. And aku tidur, bangun pukul 1 lebih. Bagusnya anak dara Hamidah ni kan?

Haha, sayang kauorang ketat-2! Takkan lupakan geng kita ♥ ♥ ♥