Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Lelaki hebat,

Lelaki ini bukan semua hebat belaka, tapi bagi aku kau hebat. Kerana sepintas sahaja kau lalu di tepi aku, aku tahu kau boleh dengar degupan jantung aku.

Diri kau mengingatikan aku kepada seseorang, tapi aku tahu aku tak mampu untuk mendapatkan kau. Kira bermimpi di siang harilah aku ni. Puuuiii

Aku pandang kau hebat sebab aku suka dengan cara kau. Cara kau seperti pemimpin, sebab itu kau jadi Pengarah Program. Kan? Aku tidak kenal kau, kau tidak kenal aku. Aku cuma luahkan apa yang aku rasa. Aku rasa aku tahu kau sudah berpunya, aiseh, orang hebat macam kau takkan takde awek nak. Kan?

Hanya angan-angan sahaja untuk aku mendapatkan kau. Aisehh, susah betul nak genggam cinta ni betul-betul. Iman aku tidak kuat lagi.

Izinkanlah aku mengingati dan merindui kau.

Berdirinya seorang lelaki hebat, pasti ada wanita dibelakangnya. Izinkanlah diri ini menjadi wanita tersebut.
P/S: Walaupun hanya dalam mimpi