Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Lama tak dengar mama perli,

Haha, kali ni mood aku agak happylah gak, walaupun penat.

Hari ni, seawal jam 5 aku bangun, gosok baju, mandi dan solat subuh. Sementara tunggu pukul 6.45, aku minum nescafe dan tidur kejap.

Kerana ko PBC WAJIB ada di padang ragbi tepat jam 7, dah sampai tepat jam 7, puii. Pukul 8 gak depa kumpulkan kitaorng.

Takpelah, lagipun aku loiikeee sama semua komander PBC. Hikhik, selepas mengiringi perdana menteri, Dato' Seri Mohd Najib, sampailah pukull 6 lebih akhirnya sampai jugak aku ke bilik. Penat jangan cerita, memang ler penat.

Lepas itu, terdetik hati aku nak call mama.

Aku : Mama, hihi

Mama : Heyy, baru balik ke?

Aku : Ha ah, penat gilaa. Mama buatpe? Dah pos kasut kakak?

Mama : Dah. Dah siap beli maggi, nescafe and shampoo sekali. Plus mama ada letak RM25 dalam pouch pink. Later search for it.

Aku : Ok bosss!

Mama : Najib macam mana? SIhat? Dia kenal mama tak? HAHAHAH

Aku : Poyoo! Hhaha, mama tahu bibir dia pink gilaaaaaaaaaa! Putih gilaaaaaaaa! Comel gila dia tadi

Mama : Memanglah, sebab dia tak merokok

Aku : Pantek

Mama : Hahaha, betul lah, dia tak pernah merokok.

Aku : Hahaha, yelah, benci cakap dengan mama.

Mama : Terasa? HAHAHA

Aku : Haha, whatever.

Mama : Haha, ni nanti balik esuk pukul berapa?

Aku : 10.30. Ampun tuanku, minggu depan ye patik balik. HAHAHA

Mama : Hahaha, aku lupa. Yelah2

Aku : Haha, klaa maa

Mama : Haha, okok, bye, take care

Aku : Okayy, iloveyou

Mama : Kbaii, iloveyoutoo



Hahaha, mamaku oh mamaku. Agak dalam, haha. Apa2 pun, i miss you. Hikhik