Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Kenangan,

Semua orang ada kankankan? Betul tak? Hangguk kepala cepat! Hihi



Nampak tak gambar dekat atas tu. Dulu *taktahu sekarang diaorang masih ingat lagi ke tak* kami dikenali sebagai GGMPH, *aku yang bagi nama group, saja promote, hihi* iaitu GILA GEMPAK MELETUP PALING HEBAT. Hihi, macam iklan Celcom kankan?

Haha, biarlah, wekk.

Gambar ni, masa kami semua masih sekolah. Aku dan Aira masih lagi berada tingkatan 5. Azeem, Nabil, Ekhsan dan Ara di tingkatan 4, dan Si Tak Matamg Amir masih berada di tingkatan 2.

Haha, sumpah rindu zaman ni, sedih tau bila fikir balik. Aku harap aku dapat ulang balik waktu kita bersama, bila kita keluar sama-2, shishaa sama-2. SEMUA SAMA-2.

Hihi, aku tak marah pun kalau kauorang tak dapat contact aku, aku faham. Aku contact kauorang pun kadang-2 je. Hihi, aku tak kisah kalau aku tegur kauorang dulu dekat facebook, aku tak kisah kalau aku text kauorang dulu time aku ada credit and aku free, aku tak kisah call kauorang dulu walaupun kauorang tak call aku.


FRANKLY SPEAKING,I LOVE YOU GUYS :')