Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Kejam,

Tiada kasih sayang, tiada manja-manjaan, tiada ucapan mesra.

STOP! TIADA SEMUA!

Aku lebih rela hidup dalam keadaan tiada kekasih dan menunngu satu insan kurniaan dari-Nya daripada terus bohong kau hidup-2.

Eh serious doh, aku dan kau manusia. Sama je, rambut sama hitam, taik sama busuk. Hati je lain-2. Dan setiap manusia ada belas kasihan kan? Tak kira ganas mana kau bro, kau mesti ada rasa belas kasihan punya.

Aku kesiankan kau. Takpelah, aku tahu, everything that happens to me came for a reason. Aku tahu, setiap benda yang terjadi ni, baik buruk nya datang dari diri aku.


Sakit hati berapa lama aku terpaksa tanggung. Tanggapan buruk orang terhadap aku, aku terpaksa telan. Kutukan orang terhadap aku, aku terpaksa terima.

Macam mana nak tepis? Kelambu pun tak boleh pakai nak tepis semua haram jadah ni.

Haihh, farah. Kau dicipta bukan untuk sakitkan hati orang tahu. Kenapa kau sungguh kejam?