Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Free,

Harini kerja aku online je. Kehkeh, nak buat assignment ctu tak terbuat lagi aku. Kalau boleh nak hantar by this week, sebab minggu depan aku nak balik dah.

Haihh, penyakit malas aku dah bermula dah ni. Lappy, kenapa kau suka buat kau malas? Broadband kenapa kau selalu buat aku buang masa.

Haha, apa farah ni salahkan benda haram tu pulak.

Oh yaa, nak share satu benda today. Semalam friend list aku 908, today dia menurun ye kawan-kawan kepada 898.

Kawan-kawan yang ku sayangi, tolonglah jangan nak add aku atau orang lain sebab nak penuhkan friendlist kau tu. Tak payah nak berlumba sangatlah nak tengok friends siapa banyak. Kau fikir aku heran ke kau buang aku dari friendlist kau?

*Awak, sikit pun saya tak hairan

Aku lagilah tak hairan kau nak kutuk aku. Faham tak? Pandai add, pandailah cakap.

Kau tegur aku tegur, kau diam aku BISU.

Ada faham?

So renung-renungkan lah ye :)