Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Aku rindu kaulah,

Aku rindu kau ni. Kau langsung tak perasan aku kan? Eeee, bencinya.

Sumpah benci dengan rasa ni. Perasaan ni.

Kenapalah farah. Haihh.

Benci benci, benci sebab terpaksa sorok-2 dari awak AHBY.

Huwaaa, kalau boleh aku nak je tegur kau. Tak berani weh. Please? Tolonglah tolonglah tolonglah. Jangan muncul depan aku lagi. Tau tau?

Tak sukalah bertepuk sebelah tangan macam ni. Sumpah terseksa. Wuu, kalau boleh nak je tanya kawan awak yang awak dah berpunya ke tak.

Kalau boleh semua benda kita nak tanya kawan awak. Tapi kita takut kawan awak fikir lain.

Kalau boleh, kita sendiri nak tegur awak. Tapi kita takut awak fikir 'eh apepasal la pulak budak ni' Kita tahu kita baru part 1. Part 1 dah pandai gatal-2 nak suka orang macam awak kan.

Huuu, terseksa tau awak terpaksa sorokkan benda ni. Terseksa gila, tau? Kalau boleh nak bagi awak korek, rabakkan hati kita ni haa. Tengok isi hati kita dekat awak. Kita ikhlas sangat-2 ni, tapi kita tahu kita takkan dapat awak :'(

Takpe, kita faham. Siapalah kita ni untuk awak. Kita tak layak pun untuk siapa-2. Perangai dahlah busuk :(

Hmm, benci