Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Ada mama, hargai.

Mama, semua ada. Cuma yang kurang bernasib baik tidak ada mama.

Bila kita ada mak, kita selalu lawan cakap mama kita kan? Jangan tipulah, aku sendiri pun pernah.

Dan sekarang ni, aku berjauhan dengan mama aku. Dan saat aku berjauhan dengan mama aku, baru aku tahu, yang aku terlalu berdosa dengan mama aku, dan aklu teramat-amat sayangkan mama aku.

Sayang sangat, dulu time duduk sama dengan mama, dia masak, dia ambik pergi mana-mana, nak pergi jalan-jalan ke mesti mama hantar.

Pastu kalau kakak nak mc'd mesti mama bawak kakak dengan adik pergi sana, walaupun muka mama nampak penat sangat time tu. Mc'd takde delivery dekat rumah aku, yang ada dominoes je. Sebab tu kekadang aku nak makan kfc, pizza hut atau mc'd semua dekat, tapi mestikena drive jugak. Mama mesti bawakkan.

Lepas tu kalau kakak ajak shopping dekat giant, mama mesti bawak jugak. And and, paling takleh belah, bila kakak nak keluar lepak pun mama hantarkan :'(

Sedihlah mama, kakak berjauhan dengan mama ni. Kakak rasa menyesal sebab dosa-dosa kakak dengan mama dulu. Serious cakap. Hari-ahri kakak rindu mama :(

Mama tunggu kakak balik tauuu.

I will always love youu :)

So kawan-kawan, selagi awak semua ada mak, hargai mama awak tau. JANGAN KUANGJAQ!